Sunday, December 18, 2016

ინტელის სასწავლო პროექტის გეგმა

სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
ხათუნა ნამგალაძე
რაიონი
ამროლაური
სკოლა
პირელი საჯარო სკოლა
ქალაქი
ამროლაური
თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
რეპი თუ კლასიკა
თემის შინაარსი
მოსწავლე მოიძიებს ტეორიულ მასალას თიტოეული ჟანრის შესახებ, მოძიებული მასალის საფუზველზე შექმნის საჭირო რესურს და ამ ჟანრების შესახებ მოაწყობენ პროექტების პრეზენტაციას.
საგანი
მუსიკა
დონე/კლასი  
VIII კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
3 კვირა (6-ი 45 წტიანი გაკვეთილი)
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
მუხლი VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროექტში მონაწილეობა.
·         მონაწილეობს პროექტის მიზნის განსაზღვრასა და დაგეგმვაში;
·         მოიძიებს თეორიულ მასალას, ქმნის რესურს;
·         მონაწილეობს კონცერტის, წარმოდგენის, ტელე/რადიო გადაცემის დადგმაში, ჯურნალის მომზადებაში;
·         მონაწილეობს პროექტის წარდგენასა და შეფასებაში.
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
მოსწავლე შესძლებს პროექტის მიზნის განსაზღვრას და დაგეგმვას; ინტერნეტიდან, წიგნებიდან მოძიებული საჭირო რესურსის და მასალის საფუძველზე მოამზადებს გაზეთს, პროექტს და მოაწყობს მისმიერ მომზადებული პრეოქტის პრეზენტაციას.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
რა სტილის მუსიკას უსმენთ?
თემატური კითხვები
ჩამოთვალეთ თქვენთვის ცნობილი მუსიკის სტილი;
იცით რეპი უფრო მოსწონს თუ კლასიკა თქვენი კლასი/სკოლის მოსწავლეებს?
როგორი მოსასმენი მუსიკაა რეპი?
როგორი მოსასმენი მუსიკაა კლასიკური?
რა საშუალებებით ისმენთ რეპს და კლასიკურ მუსკიას?

შინაარსობრივი კითხვები
დაასახელეთ კლასიკური მუსიკა;
ვინ არის კლასიკური მუსიკის ფუძემდებლი?
როგორ განასხვავვებთ კალსიკურ მუსიკას რეპისაგან?


შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე
მოსწავლეები მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ










ისტრუმენტი
მიზანი
ისტრუმენტი
მიზანი
ისტრუმენტი
მიზანი
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
აღწერეთ შეფასების ფორმები, რომელსაც კლასში მოსწავლეებთან  მუშაობისას  იყენებთ  საჭიროებების განსაზღვრის, მიზნების დასახვის, პროგრესის მონიტორინგის, უკუკავშირის უზრუნველყოფის, კრიტიკული აზროვნების და პროცესების შეფასების, სასწავლო პროცესის ანალიზისთვის, სასწავლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე. მოცემული შესაძლოა მოიცავდეს გრაფიკულ დამგეგმავებს (ორგანაიზერებს), ინსტრუქციებს წერითი სამუშაოსთვის, პრაქტიკული მუშაობის ჩანაწერებს, ჩამონათვალებს, გამოკითხვებსა და რუბრიკებს. ამასთანავე, აღწერდეს მოსწავლეების მიერ შექმნილი პროდუქტების აღწერას, პრეზენტაციებს, წერილობით დოკუმენტებს, ან ეტაპობრივ შეფასებებს, რომელთაც განახორციელებთ სასწავლო პროცესში. სასწავლო პროცედურების გრაფაში განმარტეთ, ვინ იყენებს შეფასებებს, როგორ გამოყენება შედეგები და სად ხორციელდება.
სხვა საკითხები
საბაზისო უნარ-ჩვევები
მოსმენის კულტურა,
მუსიკის სტილი და მათი განსაზღვრება,
ინფორმაციის მოძიების უნარი;
მუსიკის აღქმის უნარი;
ანალიზის უნარი;
განსხვავებული აზრის მიმართ პატივისცემის უნარი.
სასწავლო პროცედურები   
პროექტს დავიწყებ კლასთან შეხვედრიტ და საპროექტო ჯგუფების ჩამოყალიბებამდე მივმართავ ზოგადი შეკითხვით რა სტილის მუსიკას უსმენთ? მოსწქავლეების პასუხებს ვაფისქსირებ დაფაზე. პასუხებიდან ვარჩევ იმ მუსიკის ორ სტილს რომელიც მეტმა მოსწავლემ დააფიქსირა. შემდეგ მივმართავ კვლა თემატური შეკითხვებით (ჩამოთვალეთ თქვენთვის ცნობილი მუსიკის სტილი;
იცით რეპი უფრო მოსწონს თუ კლასიკა თქვენი კლასი/სკოლის მოსწავლეებს?
როგორი მოსასმენი მუსიკაა რეპი?
როგორი მოსასმენი მუსიკაა კლასიკური?
რა საშუალებებით ისმენთ რეპს და კლასიკურ მუსკიას?), რის საფუძველზე უნდა გამოვკვეთო კლასში ორი დაინტერესბული ჯგუფი. დაინტერესბული ჯგუფები გამოკვეთის ფონზე კლასს ვყოფ ორ ჯგუფად ინტერესეის მიხედვით, რისთვისაც უთითებ მოსწავლეებს დაჯგუფდნენ რეპის და კლასიკური მუსიკის მეტად დანტერესებულები მოსწავლეები ერთად. 45წთ.
 გაყოფილ ორ ჯგუფს ვაძლევ შესასრულებელი დავალების ინსტრუქციებს: მოიძიონ ინფორმაცია ჯგუფებმა შესაბამისად რეპის და კლასიკური მუსიკი სესახებ. მოზიებისთვის ეზლევათ მეორე კვირა (2-ჯერ 45წთ.)
ჯგუფები ტექნიკური რესურსის და ინტერნეტის გამოყენებით მოძიებლ მასალას ახარისხებს, ამუშავებს და ანალიზის საფუძველზე გამოიტანენ დასკვნას. 45წთ.
მოამზადებენ პროექტის მიმდინარეობისა და მირებული სედეგების ამსახველ პრეზენტაციას  45წთ.
მომზადებულ პეზენტაციას წარადგენენ და გააცნობე ფართო აუდიტირიას 45წთ.









დიფერენცირებული სწავლება

სპეციალური საჭიროებები
აღწერეთ, რა სახის დახმარება და ხელშეწყობა აქვთ მოსწავლეებს, მაგალითად, დამატებითი დრო სწავლისთვის, მოდიფიცირებული სასწავლო ამოცანები, მოდიფიცირებული დავალებები, ჯგუფური მუშაობა, დავალებების კალენდარი, ადაპტირებული ტექნოლოგიები, სპეციალისტების დახმარება. ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომლებსაც გამოიყენებთ. ასევე, აღწერეთ შეფასების კომპონენტების მოდიფიკაციები, სადაც მოსწავლემ უნდა წარმოაჩინოს თავისი ცოდნა (მაგალითად, ზეპირი გამოკითხვა, წერილობითი ტესტის ნაცვლად).

არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)

დავიხმარ თარჯიმანს, რომელიც დაეხმარება მოსწავლე პროექტის მუსაობის პროცესში სხვა მოსაწავლეებთან მოსაზრებების გასაზიარებლად.

მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
აღწერეთ სასწავლო გეგმის გაცნობის სხვადასხვა ფორმა, მათ შორის, დამოუკიდებელი სწავლა; ასევე, მო სწავლეთა ცოდნის წარმოჩენის განსხვავებული მეთოდები, მაგალითად, რთული დავალებები, სიღრმისეული კვლევა, მოკვლევა მსწავლელის მიერ არჩეულ თემაზე, ღია დავალებები და პროექტები. ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომელსაც მოდულში გამოიყენებთ.
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები


ტექნოლოგიატექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის  საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)

 ფოტოკამერა
 კომპიუტერი (ები)
 ციფრული კამერა
 DVD ფლეიერი
 ინტერნეტკავშირი
 ლაზერული დისკი
 საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
 პროექტორი
 სკანერი
 ტელევიზორი
 VCR, ვიდეო
 ვიდეოკამერა
 ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
 სხვა      
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
 მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
 საგამომცემლო პროგრამები
 ელფოსტის პროგრამა
 ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
 ფოტო/სურათების დამუშავება
 ინტერნეტძიება
 მულტიმედია
 ვებგვერდის შექმნა
 ვორდის პროგრამა
 სხვა      


ბეჭდვითი მასალები
შეგიძლიათ იხილოთ  ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
ინვენტარი/მასალები
მოსასმენის აპარატურა, კომპაქტ დისკები.
ინტერნეტრესურსები
სხვა რესურსები
გადაადგილება და ტრანსპორტირება კონცერტზე დასასწრებად.



No comments:

Post a Comment